Frakt og retur
1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
2. FRAKT
Vi har fri frakt på alle ordre i Norge. Gjelder dessverre ikke Svalbard og Jan Mayen. Her vil det komme et fraktilegg etter Posten sine gjeldene satser.
Bor du i utlandet og ønsker å få tilsendt varer vil kunden også måtte betale tilleggsfrakt. Ta kontakt på post@birkenstock.no for nærmere avtale.
De fleste ordrer er på vei til deg innen 1-4 dager virkedager fra bestilling.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. Inntil 500,-
3. RETUR
Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet. Skoene må returneres ubrukt i orginalemballasje. Vi behandler ikke returer som er tydelig brukt.
Når vi mottat varen i retur vil din ordre bli kreditert og pengene overført tilbake til det kortnummer som ble benyttet da du kjøpte varen. Det er Klarna som foretar overføringen, så dette kan ta noen dager. Frakt vil ikke bli kreditert.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Vi har per dags dato ikke ferdigutfylt returseddler, så du kan selv velge hvilken fraktleverandør/ fraktmåte du vil benytte. Fyll i tillegg ut angrerettskjema som du fikk tilsendt på mail den dagen du bestilte varen og send pakken til:
Madla Hud- & Fotklinikk AS
Madlakrossen 10
4042 HAFRSFJORD
4. BYTTE
Ønsker du å bytte din vare i enten en ny størrelse eller annen modell er dette selvsagt mulig, Da må du sende den varen du ønsker å bytte i retur, se under pnk. 3. Husk å sende ved angrerettskjema. Når vi mottar returen (ubrukt i orginalemballasje), vil varen bli kreditert og pengene refundert. Deretter må du legge inn en ny bestilling.
5. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
5. KUNDESERVICE
MADLA HUD & FOTKLINIKK AS
Postadresse:
Madlakrossen 10
4042 HAFRSFJORD
Mail: post@birkenstock.no
Tlf: +47 952 03 799